مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-22اقتصادي

یک سرمایه گذاری بدون آینده نگری


احداث کارخانه زغالشویی در نزدیکی روستای پیرحاجات شهرستان طبس به سبب آلودگی های محیط زیستی که دارد، با گلایه هایی از سوی مردم این رسوتا مواجه شده است و حال مسئولان قول رسیدگی، - بررسی و حتی حذف این کارخانه را پس از اثبات گلایه ها داده اند.

داستان از احداث کارخانه زغال شویی در مجاورت روستای پیرحاجات شهرستان طبس شروع می شود که به گفته اهالی و شورای روستا پیرحاجات، سرمایه گذار بدون اطلاع شورای اسلامی و دهیاری در هزار متری روستای پیرحاجات وارد این روستا شده و شروع به سرمایه گذاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اهالی روستا اظهار دارند که آلاینده های این واحد صنعتی، آلودگی زیست محیطی دارد، با توجه به اینکه محصول شاخص این روستا گل نرگس است علاوه بر اثر مخرب روی گل ها بر باغات و بافت تاریخی روستا هم اثرگذار است.

همچنین قرار گیری کارخانه در مسیر باد و نیز آلاینده های تولیدی این واحد صنعتی از دیگر نارضایتی های مردم این روستا است.

احداث کارخانه لازم بود سرمایه گذار کارخانه زغالشویی طبس معتقد است: معدن بالای روستای پیرحاجات سه سال است که فعال بوده و نیاز به احداث یک کارخانه زغالیشویی احساس می شد؛ در زغالشویی، زغال با آب شسته شود که زغال یک ماده کربنی است و ضرری ایجاد نمی کند؛ علاوه بر اینها مکان زغال شویی با روستا 2300 متر فاصله دارد و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سرمایه گذاری بدون آینده نگری

یک سرمایه گذاری بدون آینده نگری