مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-22سياسي

آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی قزوین پس از وقفه دو ساله


عباس کاظمی، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اعلام خبر آغاز ثبت نام راهیان نور دانشجویی در قزوین گفت: - مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین از آغاز اردو های راهیان نور دانشجویی و سفر به مناطق عملیاتی جنوب پس از دو سال وقفه خبر داد.

عباس کاظمی، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اعلام خبر آغاز ثبت نام راهیان نور دانشجویی در قزوین گفت: مجموع فعالیت های بسیج در سطح کشور در راستای افزایش معنویت در فضای عمومی جامعه است و یکی از بزرگترین ظرفیت ها برای گسترش معنویت در جامعه راهیان نور است که ظرفیت آن قابل مقایسه با دیگر فعالیت ها نیست و همین موضوع عظمت آن را نشان میدهد.

کاظمی ضمن اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر نقش فناوری راهیان نور در انتقال ارزش های دفاع مقدس، بیان کرد: از برکات راهیان نور انتقال فرهنگ مقاومت وشهادت به نسل های جوان بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در ادامه با بیان اینکه برای برگزاری این مراسم همه جوانب و ملاحظات بهداشتی در نظر گرفته شده است، افزود: زمان برگزاری این مراسم برای برادران از 16 تا20 اسفند و برای خواهران از 21 تا 25 اسفند سال جاری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی قزوین پس از وقفه دو ساله

آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی قزوین پس از وقفه دو ساله