مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-22سياسي

توضیح چمران درباره قیمت دوبرابری کرایه اتوبوس در شب


قیمت بلیت اتوبوس 20 سال است که شب ها دوبرابر گذاشته شده است تا با تعداد کم مسافری که دارند بتوانند کار کنند و ما دو برابر نکردیم.

- رییس شورای شهر تهران در توضیح دوبرابر شدن کرایه اتوبوس در شب گفت: قیمت بلیت اتوبوس 20 سال است که شب ها دوبرابر گذاشته شده است تا با تعداد کم مسافری که دارند بتوانند کار کنند و ما دو برابر نکردیم سال های سال است که دو برابر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مهدی چمران در ابتدای چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: امروز سوم اسفندماه سال گشت کودتای انگلیسی رضاخان پهلوی در سال 1299 است.

آغاز پادشاهی یا حکومت پهلوی از این کودتا شروع شد و البته می دانیم که به سلطنت خودکامه قاجار پایان داده شد و رضاخان با قوای مصلح خود کودتای سوم اسفند را عملی کردند و در کشور ما مستقر شدند.

او ادامه داد: حکومت مشروطه را از جهالت مشروطگی خارج کردند و استبداد دیگری را به نام مشروطه سلطنتی را آغاز کردند که سال ها درگیر آنها بودیم و با انقلاب اسلامی سلنطت آنها نیز پایان پذیرفت.

چمران افزود: باید درس بگیریم که دوران استبداد و حکومت و ظلم و جور هیچگاه در دنیا پایدار نمی ماند.

او همچنین با اشاره به سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی گفت: پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و ریاضی دان بزرگ کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح چمران درباره قیمت دوبرابری کرایه اتوبوس در شب

توضیح چمران درباره قیمت دوبرابری کرایه اتوبوس در شب