مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-22اجتماعي

طلسم تکمیل پروژه راه آهن آبیک با وقت کُشی/ خرداد 1401؛ وعده سر خرمنی دیگر


ادامه عملیات پروژه پل روگذر راه آهن آبیک-قشلاق به کمال آباد پس از 1.

5 سال توقف و معطلی مردم و مسئولان، از اوایل بهمن ماه کلید خورد اما گویا طلسم وقت کشی شکسته نمی شود و در جلسه اخیر وعده تکمیل در خرداد ماه سال 1401 داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، پل روگذر راه آهن آبیک به قشلاق- کمال آباد با عرض پنج متر و قدمتی 50 ساله تخریب شد.

در  19 شهریور ماه سال گذشته (سه ماه بعد از زمان تخریب پل) خبری از احداث پل جدید نشد و این موضوع موجب شد به دلیل خطرناک بودن و احتمال وقوع تصادف و بالا رفتن سطح نارضایتی مردم، فرماندار پیشین شهرستان آبیک به همراه دادستان پیشین عمومی و انقلاب شهرستان از این پروژه بازدید کنند.

پس از گذشت بیش از یک سال، هنوز این پروژه تکمیل نشده و تردد مردم و مسافران مسیر آبیک به قشلاق تا کمال آباد با مشکل مواجه است و گرچه مسئولان شهرستان آبیک به ویژه رییس و اعضای شورای تامین شهرستان پیگیر تکمیل پروژه از سوی مسئولان راه آهن شمال 2 کشور بوده اند و تحقق مطالبات مردم و خود را خواستار شده اند اما پیگیری های مسئولان و خبرنگاران شهرستان در این زمینه نتیجه بخش نبوده و مطالبه به حق مردم بر زمین مانده است.

چند هفته پیش، برخی از اعضای شورای تامین شهرستان و خبرنگاران شهرستان به صورت سرزده از پروژه پل روگذر آبیک-قشلاق به خاکعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم تکمیل پروژه راه آهن آبیک با وقت کُشی/ خرداد 1401؛ وعده سر خرمنی دیگر

طلسم تکمیل پروژه راه آهن آبیک با وقت کُشی/ خرداد 1401؛ وعده سر خرمنی دیگر