مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-22اقتصادي

پیش بینی افزایش 25 تا 35 درصدی کرایه تاکسی در تهران


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: با وجود افزایش هزینه های بالای نگهداری خودرو، بیمه و مشکلات معیشتی میانگین 25 تا سقف 35 درصد افزایش کرایه تاکسی پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، مهدی اسماعیل بگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر که به بررسی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با 7 هزار تاکسی حدود 50 درصد ناوگان فرسوده است و میانگین سنی رانندگان بیش از 55  سال است و با مشکلات جدی معیشتی با رانندگان مواجهیم.

وی درباره پیش بینی های افزایش کرایه تاکسی رد سال جدید گفت: باتوجه به افزایش هزینه های بالای نگهداری خودرو، بیمه و معیشتی با توافق کمیسیون حمل و نقل میانگین 25 درصد تا سقف 35 درصد افزایش کرایه تاکسی پیش بینی شده است.

اسماعیل بگی با اشاره به اینکه طبق عرف 20 درصد افزایش کرایه شبانه، خواهیم داشت و برای فعالیت تاکسی های ویژه مدرن افزایش حدود 80 درصدی را  پیش بینی کرده ایم، گفت: صدور پروانه حکم خط و ماموریت و مرخصی ها که میانگین افزایش 25 درصد است در این لایحه دیده شده است.

وی ادامه داد: اگر در حوزه هوشمندسازی سیستم های ارائه خدمات به تاکسیرانان داشته باشیم، بخش قابل توجهی از هزینه ها را کاهش می دهیم و پیش بینی 70 درصدی کاهش حضور را هم داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 25 تا 35 درصدی کرایه تاکسی در تهران

پیش بینی افزایش 25 تا 35 درصدی کرایه تاکسی در تهران