مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-22سياسي

حواشی عزل مدیران ناکارآمد را طبیعی می دانیم/بررسی 300 پرونده فساد در وزارت تعاون


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مسیر تحولات و نقش آفرینی آحاد مردم برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان و به ویژه جامعه دانشگاهی نقش پررنگی دارند.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مسیر تحولات و نقش آفرینی آحاد مردم برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان و به ویژه جامعه دانشگاهی نقش پررنگی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الله عبدالملکی در سی و دومین همایش سالیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با موضوع تحول حکمرانی و تمدن اسلامی با پشتوانه مردمی، اظهار کرد: خود را از بدنه جنبش دانشجویی می دانم و معتقدم حضور در محافل دانشگاهی فرصت مغتنمی برای شنیدن دغدغه ها و مطالبات جوانان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در مسیر تحولات و نقش آفرینی آحاد مردم برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب، جوانان و به ویژه جامعه دانشگاهی دغدغه مند و متعهد، نقش پررنگی دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تاریخ معاصر جهان را تغییر داد، گفت: اندیشه والای امام راحل با پشتیبانی میلیون ها نفر سبب تحولی عظیم در مسیر هدایت بشر شد.

عبدالملکی افزود: حاکمیت در جمهوری اسلامی مبتنی بر تفکر الهی و همراهی مردمی است و این نگاه در سیاست های کلان کشور در رسیدن به اهداف و آرمان ها نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی عزل مدیران ناکارآمد را طبیعی می دانیم/بررسی 300 پرونده فساد در وزارت تعاون

حواشی عزل مدیران ناکارآمد را طبیعی می دانیم/بررسی 300 پرونده فساد در وزارت تعاون