مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:322022-02-22اقتصادي

کاهش رسوب کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره)


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل، کاهش 29 درصدی موجودی کالای اساسی در انبارهای مجتمع بندری امام خمینی(ره) را داشته ایم و شاهد کاهش قابل ملاحظه ای در مدت ماندگاری انواع کالای اساسی در این مجتمع بندری هستیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل، کاهش 29 درصدی موجودی کالای اساسی در انبارهای مجتمع بندری امام خمینی(ره) را داشته ایم و شاهد کاهش قابل ملاحظه ای در مدت ماندگاری انواع کالای اساسی در این مجتمع بندری هستیم.

‎عادل دریس در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بارگیری کالاهای اساسی در 11 ماهه سال جاری در بندرامام خمینی (ره)، اظهار کرد: رسوب کالای اساسی در انبارهای این مجتمع بزرگ بندری به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافت و بندر امام خمینی(ره) با تخلیه و بارگیری بیش از 70 درصد کالاهای اساسی به عنوان هاب غلات کشور نقش به سزایی در زنجیره تامین کالای کشور ایفا می کند.

‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در 11 ماهه سال جاری 271 فروند کشتی حامل کالای اساسی پهلوگیری کردند، افزود: بیش از 16 میلیون تن انواع کالای اساسی شامل دانه روغنی، کنجاله سویا، ذرت، گندم، جو، شکر، برنج و روغن خوراکی تخلیه شده است و این میزان کالا، رشد 21 درصد را نسبت به مدت مشابه در سال گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رسوب کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره)

کاهش رسوب کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره)