مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:372022-02-22اقتصادي

معرفی آخرین دستاوردهای محققان در حوزه نقشه برداری در نمایشگاه مجازی


همزمان با افتتاح نمایشگاه نقشه برداری، دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و مراکز دانشگاهی در نمایشگاه مجازی عرضه خواهد شد و فعالان این حوزه تا 10 اسفند ماه می توانند در جریان تحولات علمی این حوزه باشند.

- همزمان با افتتاح نمایشگاه نقشه برداری، دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و مراکز دانشگاهی در نمایشگاه مجازی عرضه خواهد شد و فعالان این حوزه تا 10 اسفند ماه می توانند در جریان تحولات علمی این حوزه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی جمور، دبیر علمی بیست و ششمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک 1400 با بیان اینکه این رویداد علمی در حوزه اطلاعات مکانی با شعار اطلاعات مکانی، زیربنای توسعه اقتصادی کشور برگزار شده است، گفت: این همایش از سال 1371 در دانشگاه تهران با حضور محققان داخلی و بین المللی برگزار شد و تاکنون دستاوردهای قابل توجهی داشته است.

وی فراهم سازی زمینه مشارکت دستگاه های مختلف دولتی و بررسی راهکارهای استفاده از داده های مکانی در نظام مدیریت را از دستاوردهای برگزاری این همایش بعد از 25 دوره نام برد و افزود: این همایش محفلی برای ارتباط میان بخش های دولتی، خصوصی و دانشگاهی است.

جمور هدف از برگزاری این همایش را ایجاد فرصت مناسب برای تبادل نظر و ارائه جدیدترین یافته های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آخرین دستاوردهای محققان در حوزه نقشه برداری در نمایشگاه مجازی

معرفی آخرین دستاوردهای محققان در حوزه نقشه برداری در نمایشگاه مجازی