مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:522022-02-22سياسي

عبدالملکی: حواشی ایجاد شده به دنبال عزل برخی مدیران ناکارآمد را طبیعی می دانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی در سی و دومین همایش سالیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با موضوع تحول حکمرانی و تمدن اسلامی با پشتوانه مردمی، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه از پرانتصابات ترین وزارتخانه های کشور است و حواشی ایجاد شده به دنبال عزل برخی مدیران ناکارآمد را طبیعی می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی در سی و دومین همایش سالیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با موضوع تحول حکمرانی و تمدن اسلامی با پشتوانه مردمی، با بیان اینکه رسانه های خارجی درصدد نا امیدی مردم از حاکمیت و دولت هستند، اظهار داست: مبارزه با فساد در دولت به صورت ویژه مورد توجه است و در حال حاضر در وزارت مردم در حال بررسی بیش از 300 پرونده فساد هستیم.

وی با بیان اینکه خود را از بدنه جنبش دانشجویی می دانم، گفت: معتقدم حضور در محافل دانشگاهی فرصت مغتنمی برای شنیدن دغدغه ها و مطالبات جوانان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در مسیر تحولات و نقش آفرینی آحاد مردم برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب، جوانان و به ویژه جامعه دانشگاهی دغدغه مند و متعهد، نقش پر رنگی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالملکی: حواشی ایجاد شده به دنبال عزل برخی مدیران ناکارآمد را طبیعی می دانیم

عبدالملکی: حواشی ایجاد شده به دنبال عزل برخی مدیران ناکارآمد را طبیعی می دانیم