مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:522022-02-22بين الملل

نیروهای اشغالگر یک جوان مبتلا به سندرم داون را کتک زدند


روز گذشته در محله شیخ جراح فلسطین اشغالی یک جوان مبتلا به سندرم داون به طرز وحشیانه توسط نیروهای اشغالگر دستگیر شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، از سال گذشته که مسئله بیرون راندن مردم از خانه و کاشانه شان در محله شیخ جراح در شرق قدس اشغالی داغ شد و به رسانه ها کشیده شد و بعد هم جرقه های آغاز درگیری بین غزه و سرزمین های اشغالی زده شد، تا همین امروز مشکل مردم این محله ادامه دارد.

نیروهای اشغالگر که از ماه رمضان گذشته به بهانه اعتراض مردم شیخ جراح به بیرون راندن شان از محله، این محله را تحت تدابیر شدید امنیتی قرار داده اند و ورودی و خروجی محله را با تدابیر نظامی شدید کنترل می کنند، هر از چندی دست به دستگیری های گسترده می زنند و سعی می کنند کوچک ترین صداها را در این محله ساکت کنند.

عصر روز گذشته (دوشنبه) نیروهای اشغالگر یک جوان 25 ساله مبتلا به سندرم داون را به جرم اینکه در حمایت قدس و شیخ جراح شعار داده است، دستگیر کردند.

شاهدان محلی می گویند این جوان مبتلا به سندرم داون شعارهایی که بین مردم متداول است و طبعاً او هم آن ها را پیش تر شنیده بوده را با صدای بلند فریاد می زده که نیروهای اشغالگر بر سرش می ریزند و به طرزی وحشیانه بازداشت ش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای اشغالگر یک جوان مبتلا به سندرم داون را کتک زدند

نیروهای اشغالگر یک جوان مبتلا به سندرم داون را کتک زدند