مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-22اقتصادي

ظرفیت 2 میلیارد دلاری سالانه نظام بانکی برای تأمین مالی پتروشیمی ها


مدیرعامل بانک صادرات ایران از ظرفیت سالانه یک و نیم تا 2 میلیارد دلاری نظام بانکی برای تامین مالی صنعت پتروشیمی خبر داد و گفت: ظرفیت تولید سالانه 250 میلیون تن محصولات پتروشیمی تا 10 سال آینده با کمک نظام بانکی فراهم است.

- اخبار شرکتها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران ، حجت اله صیدی در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی به نمایندگی از نظام بانکی از زحمات همه تلاشگران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی قدردانی کرد و افزود: افتخار داریم که یکی از مهم ترین آرزو های مقام معظم رهبری و مردم و یکی از والاترین آرمان های انقلاب اسلامی که همان استقلال کشور است و امروز با مفهوم اقتصاد مقاومتی تعریف می شود، در صنعت پتروشیمی متبلور شد.

وی با بیان این که جنبه اقتصادی استقلال از اهمیت بسزایی برخوردار است، اظهار کرد: در صنعت پتروشیمی مؤلفه های سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تبلور یافته است.

صیدی تاکید کرد: درون گرایی اقتصاد، مردم بنیان بودن، تعامل با خارج و ابتنا بر اقتصاد دانش بنیان به خوبی در صنعت پتروشیمی محقق شده است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولان عالی کشور در خصوص اقتصاد و انتظارات از نظام بانکی برای هدایت اعتبار به سمت تولید، گفت: بانک ها اعتبارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 2 میلیارد دلاری سالانه نظام بانکی برای تأمین مالی پتروشیمی ها

ظرفیت 2 میلیارد دلاری سالانه نظام بانکی برای تأمین مالی پتروشیمی ها