مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-22سياسي

بیان معارف دین و مسائل انقلاب از جنبه های جهاد تبیین است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت وضرورت جهاد تبیین گفت: بیان معارف دین و مسائل انقلاب از جنبه های جهاد تبیین است.

- ، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی صبح سه شنبه در نشست تخصصی جهاد تبیین در ساری با اشاره به اهمیت و ضرورت جهاد تبیین اظهار داشت: تبیین معارف دینی از جمله جنبه های جهاد تبیین است.

وی تبیین معارف دین را فلسفه حوزه های علمیه برشمرد و گفت: تببین حوادث و مسائل روز از دیگر جنبه های جهاد تببین به شمار می رود و باید همه پای علم انقلاب بایستیم.

وی با اظهار اینکه طلبه و حوزه صامت و ساکت بزرگترین آسیب و آفت به شمار می رود، افزود: باید واقعیت ها و پیشرفت انقلاب اسلامی و نقاط قوت کشور بیان شود زیرا ایران اسلامی با وقوع انقلاب در همه حوزه ها رشد کرده است.

آیت الله لایینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید به دست صاحب اصلی آن برسد، گفت: در کنار تبیین باید تأثیر هم مدمظر باش و اگر نتوانیم روی مخاطبان تاثیرگذاریم، زحمات چندان فایده ای ندارد.

وی با تاکید براینکه نتیجه تبیین در همه حوزه ها باید اثرگذاری روی مخاطبان باشد، گفت: تأثیرگذاری روی عقل و دل مهم است و باید با محتوا و قالب خوب و استدلال و منطق بتوانیم در دیگران تاثیرگذاریم و عقل آنها را قانع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان معارف دین و مسائل انقلاب از جنبه های جهاد تبیین است

بیان معارف دین و مسائل انقلاب از جنبه های جهاد تبیین است