مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-22سياسي

کانون«مهرباران» در خراسان شمالی آغاز به کار کرد


دبیر کانون مهرباران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از آغاز به کار این کانون در استان خبر داد.

- فاطمه فاضلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه کانون مهرباران در استان با هدف کمک به محرومیت زدایی و محرومان تأسیس شده است، اظهار کرد: این کانون با هدف استفاده از ظرفیت دانشجویان، جوانان و خیرین برای کمک به محرومیت زدایی در استان تأسیس شده است.

وی با بیان اینکه این کانون با برنامه ریزی بلند مدت و شناسایی دقیق اولویت ها در جهت رفع و پوشش برخی از مشکلات گام بر می دارد، ادامه داد: از تمام جوانان، دانشجویان و خیرین دعوت می شود تا در صورت تمایل در کنار این کانون قرار گیرند.

دبیر کانون مهرباران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی تأکید کرد: برنامه ریزی و اجرای چنین برنامه هایی نیازمند مساعدت و همکاری تمامی بخش های جامعه است.

فاضلی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف تأسیس این کانون، ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در میان دانشگاهیان است، افزود: کانون مهرباران با این اهداف در نظر دارد با ایجاد همبستگی های اجتماعی و اولویت جامعه دانشگاهی به محرومان جامعه یاری رساند.

دبیر کانون مهرباران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی تصریح کرد: علاقه مندان برای پیگیری برنامه های کانون مهرباران و همکاری با این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون«مهرباران» در خراسان شمالی آغاز به کار کرد

کانون«مهرباران» در خراسان شمالی آغاز به کار کرد