مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-22سياسي

تصمیم گیری درباره طرح صیانت به بعد از بررسی بودجه موکول شود


نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان بررسی لایحه بودجه نباید درباره طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تصمیم گیری شود.

- ، غلامرضا نوری قزلچه در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: براساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، در زمان بررسی بودجه در مجلس نباید هیچ طرح و لایحه ای در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی بیان کرد: طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به کمیسیون مشترک ارجاع شده است و بررسی این طرح در کمیسیون مشترک مانند مصوبات صحن مجلس تلقی می شود و نباید در زمان بررسی بودجه، جلسات این کمیسیون برگزار شود.

عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تصریح کرد: از روز گذشته پیامک هایی برای ما ارسال شده مبنی بر اینکه امروز در یک جلسه 45 دقیقه ای درباره تعیین تکلیف طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

ما الان درگیر بررسی لایحه بودجه هستیم و نمی توانیم در 45 دقیقه درباره طرح مهم حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تصمیم گیری کنیم.

نوری قزلچه بیان کرد: از سوی دیگر ما هنوز گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی را مطالعه نکردیم و بنابراین باید بررسی این طرح به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری درباره طرح صیانت به بعد از بررسی بودجه موکول شود

تصمیم گیری درباره طرح صیانت به بعد از بررسی بودجه موکول شود