مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-22سياسي

واکنش رییس کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران به اظهارات یک نمانیده مجلس


رییس کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، در جلسه علنی امروز به اظهارات نماینده مردم بستان آباد درباره جلسات کمیسیون مشترک واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رضا تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس و رییس کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، در جلسه علنی امروز به اظهارات غلامرضا نوری نماینده مردم بستان آباد در باره جلسات کمیسیون مشترک واکنش نشان داد.

نوری در جریان بررسی بخش های درآمدی لایحه بودجه و در قالب تذکر آیین نامه ای گفته بود که در هنگام بررسی لایحه بودجه جلسات کمیسیون ها نباید تشکیل شود اما جلسات کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تشکیل می شود و از روز گذشته برای ما پیامک آمده است که در جلسه 45 دقیقه ای امروز برای تصمیم گیری در رابطه با برخی موضوعات حضور پیدا کنیم.

تقی پور رییس کمیسیون مشترک در پاسخ به این اظهارات نماینده بستان آباد گفت: از بدو تشکیل کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی که 5 ماه می گذرد، با کارشکنی های متعدد روبه رو بوده ایم؛ بگونه ای که عده ای نمی گذارند جلسات کمیسیون تشکیل شود و در هفته های قبل از آغاز بررسی بودجه نیز با نیامدن و غیبت کردن جلسات کمیسیون را تعطیل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران به اظهارات یک نمانیده مجلس

واکنش رییس کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران به اظهارات یک نمانیده مجلس