مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:122022-02-22اقتصادي

کاهش چشمگیر کالای قاچاق در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال جاری میزان کالای قاچاق در استان اردبیل به شدت کاهش یافته است.

- رامین صادقی در جلسه هماهنگی مبارزه با کالاهای قاچاق در سطح عرضه و بازار در اردبیل اظهار کرد: بر اساس ماده 13 قانون مبارزه با قاچاق کالا تمامی محصولات تولید داخل باید از شناسه کالا بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح قرار است به صورت مشخص تولید کالا از مبدأ مورد رصد و پیگیری قرار گرفته تا هیچ گونه فرآیند غیرقانونی در تهیه و عرضه آن به وجود نیاید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از سال 98 اجرای قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا را شاهد هستیم که در گام اول این برخورد با کالاهای برقی و لوازم خانگی بوده و در گام بعدی نیز در دیگر کالاهای مصرفی نظیر لوازم یدکی و البسه مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

صادقی افزود: هموطنان در قالب کد دستوری #477* می توانند از اصالت کالا و شناسه واقعی آن مطلع بوده و در خرید کالای با اصالت اطمینان خاطر داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تلاش برا ین است تا در ایام پایانی سال بیش از گذشته با همکاری نیروی انتظامی جلوی ورود کالاهای قاچاق به استان به ویژه البسه و لوازم خانگی گرفته شده و مردم نیز در قالب این طرح یاریگر سازمان صنعت، معدن و تجارت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر کالای قاچاق در اردبیل

کاهش چشمگیر کالای قاچاق در اردبیل