مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:222022-02-22اجتماعي

تدوین سند تحول در حوزه زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد/مشخص شدن محورهای توسعه استان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تدوین سند تحول در حوزه زیرساخت استان تا 10 اسفند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج کیامرث حاجی زاده در نشست سند تحول استان با اشاره به اینکه یکسال از زلزله 29 بهمن سی سخت گذشت، گفت: یکی از بحران هایی که به خوبی مدیریت شد زلزله سی سخت بود که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به پاکسازی معابر و ارزیابی میزان خسارت وارد به سی سخت ظرف 72 ساعت اشاره و عنوان کرد: مصوبات و اعتبارات خوبی برای شهر زلزله زده سی سخت انجام گرفت و بازسازی آغاز شد هر چند انتظار می رود واحدهای باقی مانده سریعتر سر و سامان داده شوند.

وی با بیان اینکه قرار بود قبل از شروع فصل سرما اکثر منازل ساخته و تحویل داده شود، افزود: از مجموعه 1600 واحدی که در زلزله سی سخت کاملا تخریب شد طبق گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 1220 واحد به بهره برداری رسیده و سقف سایر واحدهای باقی مانده تکمیل و در مرحله نازک کاری هستند که توصیه می کنیم بانک ها همکاری بیشتری داشته باشند تا این تعداد واحد سریعتر به بهره برداری برسد.

حاجی زاده از تعمیر 3 هزار واحد مسکونی و تعمیر و تجهیز مدارس با پیگیری نوسازی، خیرین و بنیاد مسکن خبر داد و عنوان کرد: افزون بر 280 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند تحول در حوزه زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد/مشخص شدن محورهای توسعه استان

تدوین سند تحول در حوزه زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد/مشخص شدن محورهای توسعه استان