مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:322022-02-22سياسي

14 هزار دانش آموز بوشهری در اردوی مجازی راهیان نور شرکت می کنند


معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: 14 هزار دانش آموز بوشهری در اردوی مجازی راهیان نور از طریق شبکه آموزشی شاد شرکت می کنند.

- ، علی غضنفری صبح سه شنبه در آیین افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور اظهار داشت: برای استمرار انقلاب اسلامی در برابر هجمه های فرهنگی دشمن، ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری بهترین راه است.

وی با بیان اینکه جزیره خارگ نماد مقاومت پایداری و استقامت ایران است و افزود: خارگ فقط یک جزیره نبود یلکه از آن جزیره استراتژیک می توان به عنوان جبهه ای ملی برای دفاع از خاک و ناموس میهن یاد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: دشمن با هدف قطع صادرات نفت و ضربه زدن به اقتصاد ایران اسلامی این جزیره را بمباران کرد اما با رشادت و حماسه آفرینی و مقاومت مردم حتی یک لحظه نیز صادرات نفت متوقف نشد.

غضنفری عنوان کرد: برای پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی هر کجا و هر زمان که نیاز به حضور مردم ولایت مدار در صحنه باشد، شاهد وقوع حماسه های مختلف بوده ایم.

راهیان نور فرصت فرهنگی تبلیغی است رییس آموزش و پرورش منطقه خارگ با بیان اینکه اردوی راهیان نور سند پر افتخار آموزش و پرورش است، گفت: تلاش می شود تا هر سال این سند رنگ بهتری را در تعهد به آرمان های شهدای والامقام و امام شهیدان به خود گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار دانش آموز بوشهری در اردوی مجازی راهیان نور شرکت می کنند

14 هزار دانش آموز بوشهری در اردوی مجازی راهیان نور شرکت می کنند