مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-22سياسي

مسئولان به خاطر خون شهدا اختلافات را کنار بگذارند


امام جمعه تبریز با بیان این که سانحه سقوط هواپیمای جنگی روز گذشته در تبریز، پیامی مهم برای مردم و مسئولان دارد، اظهار کرد: مسئولان به خاطر خون این شهدا، - اختلافات را کنار بگذارند و به خاطر یک مسئولیت به جان هم نیفتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، روز سه شنبه، سوم اسفندماه، در مراسم تشییع پیکر خلبانان شهید پایگاه دوم شکاری تبریز و شهروندی که در این سانحه به شهادت رسیده بود، گفت: این شهدا، خون دادند و حاضر هستند در راه میهن عزیزمان فداکاری کنند، درست است که سقوط هواپیمای جنگی یک سانحه بود، اما کسی که می رود تا خلبان هواپیما شود، لباس رزم می پوشد و می داند که این لباس کفن است و خودش آن را انتخاب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: نیروی هوایی از اول عزیز و محبوب مردم بوده و است و در لحظه ی ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، اولین گروهی که دست ایشان را پای پلکان هواپیما گرفت، کارکنان غیور نیروی هوایی بودند و اولین گروهی هم که سه روز قبل از پیروزی انقلاب، وفاداری خود را با امام خویش در مدرسه محل استقرار امام خمینی (ره) اعلام کرد، کارکنان نیروی هوایی بود.

وی گفت: نیروی هوایی ارتش در جنگ نیز وفاداری خود را نشان داد؛ به طوریکه شهید لشکری نزدیک 18 سال در اسارت ماند و رژیم بعث هر چقدر تلاش کرد، این شهید حتی یه کلمه علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به خاطر خون شهدا اختلافات را کنار بگذارند

مسئولان به خاطر خون شهدا اختلافات را کنار بگذارند