مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-22اقتصادي

توجه ویژه به توسعه مترو و اتوبوسرانی در بودجه سال آینده شهرداری تهران


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از توجه ویژه به توسعه مترو و اتوبوسرانی در بودجه سال آینده شهرداری تهران خبر داد.

- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از توجه ویژه به توسعه مترو و اتوبوسرانی در بودجه سال آینده شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در نشست خبری خود با اشاره به بودجه 1401 شهرداری تهران گفت: در ابتدا باید به بودجه 1400 شهرداری تهران بپردازم به طوری که بودجه امسال توسط شورای گذشته با رقم 48 هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده بود که از همان ابتدایی که شورای ششم فعالیت خود را آغاز کرد بررسی هایی را انجام داد.

در ادامه به این نتیجه رسید که بودجه 48 هزار میلیارد تومانی سال جاری محقق نخواهد شد.

وی افزود: در ادامه شهرداری تهران اصلاحیه بودجه 1400 را به شورای شهر ارسال کرد و در نهایت بودجه 48 هزار میلیارد تومانی سال جاری به 37 هزار و 700 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد و در حال حاضر نیز بنا بر گزارشات رسیده این بودجه به مرز 30 هزار میلیارد تومان رسیده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه لایحه بودجه 1401 شهرداری نخستین لایحه شورا و شهرداری جدید محسوب می شود، گفت: در این لایحه شهرداری رقم بودجه را 56 هزار و 800 میلیارد تومان پیشنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به توسعه مترو و اتوبوسرانی در بودجه سال آینده شهرداری تهران

توجه ویژه به توسعه مترو و اتوبوسرانی در بودجه سال آینده شهرداری تهران