مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-22سياسي

اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد در حال خروج از پیک هستیم


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد تخت های PICU متناسب با درگیری کودکان در این موج نیست که در حال تلاش برای افزایش این تخت ها هستیم، - گرچه تاکنون هیچ بیماری که نیاز به تخت ICU داشته باشد، از تخت محروم نشده است.

دکتر سید محمد علوی در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز (3 اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر کشورهای اروپایی و آمریکا که زودتر وارد موج شدند در حال خروج از پیک بیماری هستند و خروج از پیک به قسمت های غربی آسیا مانند ایران و ترکیه نیز رسیده است.

اکنون اکثر موارد بیماری در آسیای میانه و شرق آسیا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر ایران با کاهش 40 درصدی در موارد ابتلا، در حال عبور از پیک است.

میزان مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان نیز سیر نزولی دارد اما با توجه به اینکه میزان تست هایی که انجام می شود محدود به بیماران مشکوک به کرونا است، تعداد موارد شناسایی شده بیماری تغییرات زیادی با گذشته نداشته یا سیر نزولی آهسته ای دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: زمانی که موج بیماری در اروپا رخ داد 36 روز طول کشید تا بیماری به پیک رسید در حالی که رسیدن به پیک در ایران و خوزستان در مدت دو هفته رخ داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد در حال خروج از پیک هستیم

اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد در حال خروج از پیک هستیم