مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:522022-02-22سياسي

معارفه سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان/وعده اجرای حداقل دو طرح فناورانه در استان


مراسم تکریم و معارفه سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان با حضور دکتر علیز اده، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی،احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان و جمعی از مسوولان استانی و کشوری برگزار شد.

- ایسنا/سمنان مراسم تکریم و معارفه سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان با حضور دکتر علیز اده، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی،احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان و جمعی از مسوولان استانی و کشوری برگزار شد.

در این آیین ضمن تجلیل از خدمات حسن رهایی رییس پیشین جهاددانشگاهی استان، علی منصفی راد به عنوان سرپرست جدید جهاددانشگاهی استان معرفی شد.

علی منصفی راد سرپرست جدید جهاددانشگاهی استان سمنان با اشاره به بار سنگین مسوولیت در دولت مردمی دکتر رییسی گفت: کار کردن در این دولت که مسوولانی پای کار و متعهد و انقلابی دارد باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی استان در چند سال اخیر پروژه های متنوع و وزینی اجرایی کرده افزود: تلاش ما نیز بر این است که کارهای گزین و گزیده را همچنان ادامه دهیم.

سرپرست جدید جهاددانشگاهی استان با اشاره به مطالبات رهبری معظم انقلاب از جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: رفع نیازهای اساسی و خنثی سازی تحریم ها مهمترین مطالبه رهبری معظم انقلاب از جهاددانشگاهی است و ما در جهاددانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان/وعده اجرای حداقل دو طرح فناورانه در استان

معارفه سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان/وعده اجرای حداقل دو طرح فناورانه در استان