مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:522022-02-22اجتماعي

برگزیدگان طرح داناب در اصفهان معرفی شدند


دبیراجرایی همایش داناب از برپایی اختتامیه یازدهمین دوره این جشنواره با برگزیده شدن 1300 دانش آموز در استان اصفهان خبر داد.

- مهنور گیتی فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اختتامیه همایش داناب (طرح ملی دانش آموزی نجات آب)، اظهار کرد: امروز یازدهمین دوره جشنواره داناب برگزار شد.

وی افزود: اساس این طرح بیشتر برای دانش آموزان دشت های ممنوعه با کسری آبخوان است که جمعیت دشت های ممنوعه اصفهان با بیش از 103 هزار دانش آموز در کشور رتبه اول را دارد.

وی گفت: با این وجود، همایش داناب در سراسر استان اصفهان برگزار می شود و بیشتر از 213 هزار دانش آموز مقطع متوسطه اول را در سال جاری پوشش داده ایم.

دبیراجرایی همایش داناب ادامه داد: برای یازدهمین دوره همایش داناب بیش از 12 هزار اثر از سوی دانش آموزان ارسال شد که جمعیت حدود 6 درصد مشارکت دانش آموزان استان را دربرمی گیرد.

وی با بیان اینکه این تعداد اثر در 13 محور مورد داوری قرار گرفتند، گفت: فیلم، پادکست، نقاشی، داستان، شعر، تحقیق، پاورپوینت، وبلاگ و .

از جمله محورهای این جشنواره است.

گیتی فر اظهار کرد: امسال 1208 اثر در یازدهمین همایش داناب در استان اصفهان برگزیده شده اند و با توجه به تیمی بودن آثار، نزدیک 1300 نفر برگزیده این دوره از جشنواره شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان طرح داناب در اصفهان معرفی شدند

برگزیدگان طرح داناب در اصفهان معرفی شدند