مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:522022-02-22اجتماعي

ثبت نام 900 نفر در پیش ثبت نام عتبات/ مهلت ثبت نام تا 6 اسفند


پیش ثبت نام عتبات نوروزی در همدان تاکنون 900 نفر است که ثبت نام تا 6 اسفندماه ادامه دارد.

- محسن ساغرچی امروز در گفت وگو یا خبرنگار فارس در همدان در خصوص پیش ثبت نام عتبات عالیات اظهار کرد: پیش ثبت نام از روز شنبه 30 بهمن ماه آغاز شده که تاکنون بیش از 900 نفر پیش ثبت نام انجام داده اند و تا پایان روز جمعه 6 اسفند ماه ادامه دارد.

وی تاریخ اعزام عتبات نورزی را 24 اسفند ماه 1400 تا 8 فروردین 1401 عنوان کرد و گفت: ظرفیت اعزام نوروزی بر اساس بسته های زیارتی که توسط دفاتر تدارک دیده می شود تعیین می شود.

مدیر حج و زیارت استان همدان ادامه داد: در صورت تقاضای بیشتر از ظرفیت ایجاد شده، اولویت تشرف از طریق قرعه کشی متقاضیان مشخص می شود که اعلام نتیجه قرعه کشی برای ثبت نام نهایی روز 9 اسفندماه است.

وی با بیان اینکه تمام زائرانی که با کاروان های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام می شوند مشمول بیمه خواهند بود افزود: هزینه بیمه، خدمات درمانی و امنیت در بسته های زیارتی وجود دارد و سازمان نظارت کامل دارد.

ساغرچی یکی از دلایل تفاوت قیمت زائران تحت نظارت سازمان حج و زیارت با زائران کاروان های آزاد را مربوط به بیمه کامل، خدمات درمانی، امنیت و خدمات دقیق اجرایی دانست و گفت: خوشبختانه این مهم در کاروان های تحت نظارت سازمان مورد توجه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 900 نفر در پیش ثبت نام عتبات/ مهلت ثبت نام تا 6 اسفند

ثبت نام 900 نفر در پیش ثبت نام عتبات/ مهلت ثبت نام تا 6 اسفند