مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:572022-02-22سياسي

تسهیلات ویژه برای هسته های فناور سیستان و بلوچستان


شتاب در مسیر تولید فناوری و تجاری سازی یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است و در همین راستا مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز از صاحبان ایده های فناورانه حمایت می کند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب گفت: دانشگاه های بزرگ ما در حوزه تولید دانش تئوری و علوم پایه جزو مراکز سرآمد دنیا هستند و اینک زمان تبدیل این دانش تئوری به کالا و خدماتی است که نیازی از جامعه را برطرف کند.

دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: خوشبختانه بسیاری از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های ما از اطلاعات کافی در زمینه تحصیل و رشته دانشگاهی خود برخوردار هستند.

وی در عین حال وظیفه مراکز رشد و پارک های فناوری را کمک به نسل جوان و محققان و پژوهشگران برای تبدیل این اطلاعات تئوری به کالا و خدماتی که بخشی از نیاز مردم و جامعه را برطرف نماید اعلام کرد و گفت: منظور مقام معظم رهبری از تجاری سازی هم دقیقا همین مفهوم مثبت از تولید کالا و خدمات مورد نیاز جامعه و خلق ثروت، ارزش افزوده و گردش مالی از قبل عرضه این کالاها و خدمات در داخل و خارج کشور است.

وی ایجاد زیست بوم فناورانه، برقراری ارتباط میان صاحبان ایده، انجام حمایت های قانونی، مشاوره ای و علمی از صاحبان ایده و حمایت از ابتکارات و اختراعات را از وظائف مراکز رشد عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه برای هسته های فناور سیستان و بلوچستان

تسهیلات ویژه برای هسته های فناور سیستان و بلوچستان