مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:022022-02-22سياسي

افتتاح دفتر نذرمهارت به مناسبت روز مهندس در فارس


مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران استان فارس با تشریح برنامه های مرتبط با بزرگداشت روز مهندس، از افتتاح دفتر نذرمهارت در سازمان نظام مهندسی فارس در شیراز خبر داد و اجرای این طرح را اقدامی سراسری در استان اعلام کرد.

- ایسنا/فارس مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران استان فارس با تشریح برنامه های مرتبط با بزرگداشت روز مهندس، از افتتاح دفتر "نذرمهارت" در سازمان نظام مهندسی فارس در شیراز خبر داد و اجرای این طرح را اقدامی سراسری در استان اعلام کرد.

نیما زارع سه شنبه سوم اسفند در کنفرانس خبری روز ملی مهندس، ضمن تبریک این ایام به همه مهندسان، گفت: قطعا متولیان و دستگاه های مختلف در کشور و استان فارس باید قدر مهندسان جوان را بدانند، کسانیکه همواره در طول دوران انقلاب، دفاع مقدس و چهاردهه گذشته از استقرار نظام اسلامی، در صحنه بوده اند و برای برافراشته ماندن پرچم کشور تلاش کرده اند.

زارع با اشاره به اینکه ترکیب جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان فارس زمینه را برای هم افزایی بیشتر جمع متخصصان و مهندسان، اقدامات تاثیرگذاری در زمینه آسیب شناسی و ارائه راهکار در حوزه مهندسی مد نظر قرار گرفته و اجرایی شده است، آینده پیش رو را با توجه به شرایط ایجاد شده، مناسب و روشن دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر نذرمهارت به مناسبت روز مهندس در فارس

افتتاح دفتر نذرمهارت به مناسبت روز مهندس در فارس