مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:072022-02-22حوادث

5 عملیات ویژه پلیسی در استان سمنان انجام شده است


فرمانده انتظامی سمنان از انجام پنج عملیات ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت:خرده فروشان مواد، سارقان پنل های دوربین، سارق کیف قاپ و حمل کننده غیر مجاز روغن سوخته دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه روز گذشته سارق حرفه ای پنل آیفون های تصویری و دوربین های مداربسته در سمنان دستگیر شد، ابراز داشت: این فرد به 32 فقره سرقت در شهرستان سمنان اعتراف کرده است.

وی بابیان اینکه در بازرسی از متهم یک عدد پنل آیفون تصویری، مقداری آچار آلات، یک عدد شیر آب و تعدادی دسته کلید کشف و ضبط شده است، افزود: این فرد انگیزه خود را از ارتکاب به این سرقت ها اعتیاد به مواد مخدر عنوان کرد که پرونده آن به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در اقدام هماهنگ، منسجم و ضربتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان سه خرده فروش تریاک دستگیر شدند، ابراز داشت: در بازرسی های صورت گرفته، یک کیلو و 591 گرم ماده مخدر تریاک آماده توزیع بود و تعدادی قرص های اعتیادآور کشف و متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 عملیات ویژه پلیسی در استان سمنان انجام شده است

5 عملیات ویژه پلیسی در استان سمنان انجام شده است