مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-22اقتصادي

ضرورت تغییر ساختار درآمدی سرخابی ها


در آستانه درج نمادهای استقلال و پرسپولیس در بازار فرابورس، ساختار مالکیتی، درآمدی و ارزش سهام این 2 باشگاه با باشگاه های تراز اول جهانی مورد مقایسه قرار گرفته است.

- به نقل از سازمان بورس واوراق بهادار از منظر درآمدی، باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ با درآمدی بالغ بر 700 میلیون دلار در سال پردرآمدترین باشگاه های فوتبال جهان به شمار می روند.

منابع درآمدی این باشگاه ها از سه بخش عمده فعالیت های حق پخش رسانه ای با سهم حدود 40 درصد، فعالیت های تجاری مرتبط با نام تجاری باشگاه نظیر اعطای امتیاز نام باشگاه برای فعالیت های اقتصادی، فروشگاه و خرید و فروش بازیکن با سهم 40 درصد و سایر درآمدها ناشی از فعالیت های روز مسابقه نظیر بلیت فروشی و فروش لوازم با آرم باشگاه، حق پارکینگ، محصولات فرهنگی باشگاه ها و مواردی از این قبیل حاصل می شود.

طبق صورت های مالی ارائه شده، درآمد باشگاه های استقلال و پرسپولیس در سال مالی گذشته به ترتیب 127 و 182 میلیارد تومان بوده است.

در باشگاه استقلال درآمد تبلیغات با 75 درصد و درآمد حاصل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا با 16 درصد بیشترین سهم در درآمد باشگاه در سال گذشته داشته اند.

در باشگاه پرسپولیس درآمد در لیگ قهرمانان آسیا با 50 درصد، درآمد حاصل از برند و علائم تجاری با 27 درصد و درآمد حاصل از آکادم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تغییر ساختار درآمدی سرخابی ها

ضرورت تغییر ساختار درآمدی سرخابی ها