مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-22اجتماعي

سفر مجازی کاروان 14 هزار نفری دانش آموزان بوشهر به راهیان نور


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 14هزار دانش آموز بوشهری در اردوی مجازی راهیان نور از طریق شبکه آموزشی شاد شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمود حقدوست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر ظهر امروز در آیین افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور با بیان اینکه اردی راهیان با مشارکت سپاه امام صادق(ع) برگزار می شود، اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا از سال گذشته برگزاری اردوی فرهنگی به شیوه مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

  وی ادامه داد: اردوی راهیان نور در جزیره مقاوم خارگ به عنوان نماد ملی مقاومت به شیوه حضوری برگزار می شود.

  حقدوست با بیان اینکه اردوی راهیان نور یک کار عظیم فرهنگی است، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا، الگوپذیری از شهدا، بازخوانی و یادآوری رشادت های رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس از اهداف اصلی برگزاری این اردو است.

  وی راهیان نور را احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: باید دستاوردهای انقلاب را که نتیجه رشادت های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت و مدافع سلامت است، برای نسل جدید تشریح شود.

  معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین عنوان کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و برکات نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر مجازی کاروان 14 هزار نفری دانش آموزان بوشهر به راهیان نور

سفر مجازی کاروان 14 هزار نفری دانش آموزان بوشهر به راهیان نور