مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-22حوادث

پخش برنامه تلویزیونی مسابقه آتش نشانان در نوروز


برنامه تلویزیونی مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان شیراز در گروه اجتماعی شبکه فارس و یک شبکه سراسری در نوروز 1401 بر روی آنتن خواهد رفت.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: برنامه تلویزیونی مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان شیراز در گروه اجتماعی شبکه فارس و یک شبکه سراسری در نوروز 1401 بر روی آنتن خواهد رفت.

محمدهادی قانع سه شنبه سوم اسفند در گفت وگوی مجازی با خبرنگاران در بیان جزییات این برنامه اظهار کرد: در پی نشست مشترک مدیران شبکه پنج فارس و سازمان آتش نشانی شیراز تفاهم تولید مسابقه تلویزیونی چاشنی با حضور آتش نشانان شیراز انجام شد.

او افزود: این برنامه تلویزیونی توسط صدا و سیمای مرکز فارس با همکاری سازمان آتش نشانی شیراز تولید و در بهار 1401 از شبکه فارس و یک شبکه سراسری بر روی آنتن خواهد رفت.

قانع خاطرنشان کرد: این برنامه تلویزیونی تحت عنوان مسابقه چاشنی با حضور 16 تیم تخصصی از 23 ایستگاه آتش نشانی شیراز در آیتم های مختلف از جمله: امدادو نجات، اطفا حریق، تونل دود، عملیات آبی، امداد کوهستان، آبرسانی، امداد چاه از یکم اسفند ماه در روند تصویر برداری و تولید قرار گرفت.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز بر ضرورت فرهنگسازی برای ایمنی شهروندان و همکاری همه جانبه شبکه فارس با سازمان آتش نشانی تاکید کرد و گفت: تولید برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش برنامه تلویزیونی مسابقه آتش نشانان در نوروز

پخش برنامه تلویزیونی مسابقه آتش نشانان در نوروز