مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-22اقتصادي

صدور یک هزار و 487 فقره پرونده صادراتی در مرز مهران


مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای یک هزار و 487 فقره پرونده صادراتی مجوز صادرات صادر شده است.

- مهناز همتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 127 هزار و 69 تن کالای استاندارد از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه از طریق مرز بین المللی مهران به عراق صادر شده است.

اظهار کرد: بیشتر کالاهای صادر شده تحت نظارت و کنترل کیفی این اداره کل در مدت یاد شده شامل سنگ های ساختمانی، سنگ آهن، کاشی، میلگرد، مواد شیمیایی و قطعات یدکی خودرو بوده است.

مدیرکل استاندارد استان ایلام با بیان اینکه همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون برای یک هزار و 487 فقره پرونده صادراتی مجوز صادرات صادر شده است، افزود: امسال تعداد یک هزار و 620 فقره آزمون تعیین ماهیت در آزمایشگاه اداره استاندارد شهرستان مرزی مهران انجام شده که بیشترین آن مربوط به آهک و کربنات سدیم است.

وی با اشاره به میزان صادرات کالای استاندارد در سال گذشته، گفت: در این مدت تعداد 676 فقره پرونده صادراتی شامل 198 محصول که 86 محصول آن ها با توجه به اینکه مشمول استاندارد اجباری برای صادرات بوده اند بر اساس پروانه استاندارد آن ها مجوز صادرات صادر شده است.

همتی خاطر نشان کرد: در این مدت تعداد 656 فقره آزمون تعیین ماهیت در آزمایشگاه اداره استاندارد شهرستان مرزی مهران انجام شده که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور یک هزار و 487 فقره پرونده صادراتی در مرز مهران

صدور یک هزار و 487 فقره پرونده صادراتی در مرز مهران