مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:372022-02-22اقتصادي

دستگاه اجرایی فارس اهتمامی برای حل مشکلات ندارند


رییس اتاق بازرگانی استان فارس گفت: متاسفانه برخی از مشکلات بخش خصوصی در استان فارس مدیریتی است و این بدان معناست که دستگاه اجرایی اهتمامی برای حل مشکلات ندارند.

- شیراز - رییس اتاق بازرگانی استان فارس گفت: متاسفانه برخی از مشکلات بخش خصوصی در استان فارس مدیریتی است و این بدان معناست که دستگاه های اجرایی اهتمامی برای حل مشکلات ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال رازقی ظهر سه شنبه در نشست صمیمی استاندار با صادرکنندگان نمونه استان فازرس بیان کرد: این هیأت تجاری متشکل از 35 نفر از تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران کشور عمان خواهد بود که برنامه هایی از جمله بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، جلسات مذاکره و B TO B با تجار و بازرگانان دو طرف در حوزه های مختلف پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین این هیأت تجاری با هدف گسترش تبادلات اقتصادی و تجاری استان فارس و کشور عمان اجرا خواهد شد که امیدوارم دستاوردهای خوبی برای استان و به ویژه بازرگانان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان ما به همراه داشته باشد.

رازقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی به دنبال رفع مشکلات استانی فعالان این بخش در استان هستیم اما متأسفانه برخی از مشکلات بخش خصوصی در استان فارس مدیریتی است و این بدان معناست که دستگاه اجرایی اهتمامی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه اجرایی فارس اهتمامی برای حل مشکلات ندارند

دستگاه اجرایی فارس اهتمامی برای حل مشکلات ندارند