مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:472022-02-22اقتصادي

کشش چندانی برای ورود به عرصه صادرات در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در استان شاهد کشش چندانی برای ورود به عرصه صادرات نیستیم، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در استان شاهد کشش چندانی برای ورود به عرصه صادرات نیستیم، گفت: عموما ایده درستی برای صادرات در این استان وجود ندارد.

محمدکاظم منزوی سوم اسفندماه در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تولیدکنندگان به علت وجود مشکلات فراوان اقتصادی، به نوعی قهرمان محسوب می شوند، اظهار کرد: اما تولیدکنندگانی که در این شرایط محصول تولیدی خود را صادر می کنند، قهرمان قهرمانان هستند و دولت با تسهیل تولید و صادرات از این قشر تجلیل عملی داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در بحث عدالت محوری و توسعه متوازن مباحث بسیاری قابل طرح است، عده ای از صادرکنندگان در قله و عده ای در دامنه قرار دارند، اما سایر تولیدکنندگان نوپا و کوچک برای رسیدن به مرحله صادرات نیازمند حمایت هستند.

وی با تاکید بر اینکه در چهارمحال و بختیاری شاهد کشش چندانی برای ورود به عرصه صادرات نیستیم، عنوان کرد: عموما ایده درستی برای صادرات در این استان وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشش چندانی برای ورود به عرصه صادرات در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

کشش چندانی برای ورود به عرصه صادرات در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد