مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-22اقتصادي

انتشار اوراق مشارکت بازآفرینی محله نفرآباد به مرحله انتخاب بانک عامل رسید


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: با پیگیری های انجام شده مجوز انتشار اوراق مشارکت محله نفرآباد به مبلغ یکهزار میلیارد تومان هفته آینده دریافت می شود.

- عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: با پیگیری های انجام شده مجوز انتشار اوراق مشارکت محله نفرآباد به مبلغ یکهزار میلیارد تومان هفته آینده دریافت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر شربیانی با اشاره به اینکه سازمان نوسازی شهر تهران در حال شناسایی بانک عامل جهت انتشار این اوراق مشارکت است، افزود: با انجام پیگیری های بسیار زیادی که طی هفته های گذشته انجام شد، وزارت کشور قول اعطای این مجوز را برای هفته آینده داد که این اتفاق خبر خوبی برای ساکنان این محله به شمار می رود.

وی با بیان اینکه طبق قولی که به مردم محله نفر آباد جهت رفع مشکل بازآفرینی داده بودیم، این پروژه با سرعت بیشتری در حال پیگیری است، ادامه داد: طبق آخرین جلسه ای که با سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، مقرر شد تا نامه به بانک مرکزی ارسال شود و شهرداری بانک عامل را برای انتشار اوراق شناسایی کند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان امسال بخشی از اوراق مشارکت منتشر و جذب شده تا عملیات اجرایی 20 پروژه تعریفی، آغاز شود، ادامه داد: پیش بینی می کنیم منابع حاصل از اوراق مشارکت اوایل سال 1401 در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اوراق مشارکت بازآفرینی محله نفرآباد به مرحله انتخاب بانک عامل رسید

انتشار اوراق مشارکت بازآفرینی محله نفرآباد به مرحله انتخاب بانک عامل رسید