مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-22اقتصادي

کمک 9 هزار میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد امام خمینی(ره)


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در ده ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی داشتیم، بیش از 9 هزار میلیارد تومان در قالب انفاقات مثل زکوات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حبیب اله آسوده ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه ای این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز و  در رزمایشی که به همت مردم و کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برپا شد، 22 هزار و 300 بسته معیشتی به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در استان بیش از 140 هزار بسته معیشتی، 40 هزار بسته سلامت و یک میلیون و 500 هزار وعده غذایی در کمیته امداد لرستان به کمک مراکز خیریه و موسسات نیکوکاری توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)، مردمی کردن خیر و احسان را سیاست و راهبرد این مجموعه عنوان و تصریح کرد: در ده ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی داشتیم، بیش از 9 هزار میلیارد تومان در قالب انفاقات مثل زکوات، طرح اکرام، شبکه های نیکوکاری جمع آوری شده است که بین اقشار مختلف نیازمند تحت و غیر پوشش توزیع می شود.

آسوده بیان داشت: کمیته امداد امروز ضمن همراهی با مراکز نیکوکاری، ترویج احسان را به منزله یکی از راهبردهای اساسی خود می داند و معتقد است ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 9 هزار میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد امام خمینی(ره)

کمک 9 هزار میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد امام خمینی(ره)