مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-22اقتصادي

فارس میزبان تجار عُمان خواهد بود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: طی روزهای آینده، یک هیئت تجاری متشکل از تجار، بازرگانان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی از کشور عُمان، - به شیراز سفر خواهند کرد.

جمال رازقی سه شنبه سوم اسفند در دیدار استاندار با صادرکنندگان نمونه استان فارس، ضمن یادآوری اینکه هیئت تجاری کشور عُمان، متشکل از 35 نفر خواهد بود، گفت: این هیئت تجاری قرار است ضمن بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی و ظرفیت های مختلف استان فارس، مذاکراتی را با تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی استان فارس در زمینه های گوناگون داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: این هیئت تجاری با هدف گسترش تبادلات اقتصادی و تجاری استان فارس و کشور عمان به فارس سفر خواهد داشت و امیدوارم دستاوردهای خوبی برای استان و کشور و ارتقاء سطح روابط اقتصادی و رونق فعالیتهای تجاری و بازرگانی را به همراه داشته باشد.

رازقی همچنین گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، به عنوان پارلمان بخش خصوصی به دنبال رفع مشکلات فعالان این بخش هاست، اما متاسفانه برخی از مشکلات بخش خصوصی در استان فارس مدیریتی است و این بدان معناست که دستگاه اجرایی اهتمامی برای حل مشکلات ندارند.

او اضافه کرد: برخی از دستگاه های اجرایی استان از اجرا و پیگیری مصوبات جلسات مختلف استان سرباز می زنند به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس میزبان تجار عُمان خواهد بود

فارس میزبان تجار عُمان خواهد بود