مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-22اقتصادي

توجه به هوشمندسازی در برنامه های شهرداری منطقه 3


شهردار منطقه 3 ضمن تشریح چشم اندازهای این منطقه، به راهکارهای کسب درآمد پایدار شهری و گذر از درآمدهای ناپایدار اشاره کرد.

- به گزارش، حمید جوانی ضمن تشریح چشم اندازهای منطقه 3 تهران که در 12 بند تنظیم شده است، به راهکارهای کسب درآمد پایدار شهری و گذر از درآمدهای ناپایدار اشاره کرد و گفت: به منظور اجرای پروژه ها و ایجاد درآمد پایدار، شهرداران نواحی با ارائه پیشنهادات در زمینه های مالی، شهرسازی، مشارکت ها و املاک می توانند از ظرفیت بخش خصوصی بهره مند شوند.

به گفته شهردار منطقه 3، در موضوع هوشمندسازی در منطقه باید برنامه، طرح و اجرا داشته باشیم که این امر نیازمند ارائه پیشنهادات و کاهش بروکراسی های اداری است.

وی با بیان اینکه در سال آینده 40 درصد اعتبارات به حمل و نقل عمومی اختصاص دارد، افزود: با توجه به معضل ترافیک در منطقه، ایجاد خطوط مترو، نگهداشت پایانه ها، افزایش ظرفیت ناوگان ها، ایجاد خطوط تاکسی و ون برقی به منظور گرایش شهروندان به بهره گیری از حمل و نقل عمومی باید مورد تاکید قرار گیرد.

جوانی بر ساماندهی و تعیین تکلیف املاک و اموال شهرداری، واقعی سازی هزینه ها و قراردادها، صرفه جویی، ده ونک، احیای خیابان ولیعصر (ع)، بافت فرسوده، بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت نخبگان منطقه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به هوشمندسازی در برنامه های شهرداری منطقه 3

توجه به هوشمندسازی در برنامه های شهرداری منطقه 3