مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:322022-02-22اقتصادي

اتمام حجت دادستان آبیک با صاحبان واحدهای دامی/ محیط زیست نباید فدای مسائل دیگر شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، قاضی مرتضی محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با دامداران شهرستان آبیک در راستای رفع مشکلات زیست محیطی، این شهرستان را قطب تولید دام و فرآورده های دامی در استان و کشور دانست و ضمن قدردانی از زحمات تولیدکنندگان در عرصه دامی اظهار کرد: شهرستان آبیک در نقطه ای قرار گرفته که از چهار سمت از شرق توسط نیروگاه، غرب سیمان، شمال معادن و جنوب دامداری ها و مرغداری ها و ریزگردها احاطه شده که فعالیت آنها علاوه بر آلودگی هوا موجب آسیب به محیط زیست و ایجاد معضلات زیست محیطی شده است.

وی افزود: نیروگاه شهید رجایی به دلیل شرایط حاکم در کشور و کمبود گاز مجبور به استفاده از سوخت مازوت است و در شمال آبیک هم از فعالیت برخی معادن جلوگیری شده و توانسته ایم فعالیت آنها را کنترل کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: مسائل زیست محیطی نباید فدای مسائل مختلف دیگر شود و اگر در گذشته در زمینه فعالیت دامداری ها به صورت اصولی مدیریت می شد امروز شاهد این حجم از معضلات زیست محیطی از سوی دامداری ها نبودیم.

محمدی اضافه کرد: هر کمکی از دست بنده برآید برای رفع دغدغه های تولیدکنندگان و دامداران دریغ نمیکنم و نیاز هم باشد برای تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی، از روسای بانک ها هم دعوت به عمل می آوریم و رایزنی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت دادستان آبیک با صاحبان واحدهای دامی/ محیط زیست نباید فدای مسائل دیگر شود

اتمام حجت دادستان آبیک با صاحبان واحدهای دامی/ محیط زیست نباید فدای مسائل دیگر شود