مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:372022-02-22ورزشي

حمایت شهرداری مشهد از ورزش پایه


رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی مشهد گفت: شهرداری مشهد بر اساس تاکیدات شورای شهر حمایت از ورزشکاران مستعد در رده های سنی پایه و در هشت رشته ورزشی را در دستور کار خود قرار می دهد.

- جلسه کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد به منظور بررسی وضعیت باشگاه مقاومت شهرداری برگزار شد.

حسین حسامی، عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد، در این جلسه با اشاره به سطح کیفی مطلوب تیم فوتسال شهرداری مشهد اظهار کرد: با توجه به این ظرفیت و در تعامل با سپاه امام رضا(ع) تفاهم نامه ای تنظیم شده که براساس آن بتوان در رشته های ورزشی دیگر نیز ورود داشته باشیم.

وی افزود: در ادامه راه نام تیم به مقاومت شهرداری تغییر پیدا و فعالیت خود را از پایین ترین رده ها آغاز کرد؛ به نحوی که پس از موفقیت در مسابقات شهرستان وارد مسابقات استانی شد و در حال حاضر نیز در لیگ دسته 2 کشور فعالیت می کند.

حسامی با بیان اینکه شهرداری مشهد در رشته های مختلفی چون فوتسال، فوتبال، والیبال، کشتی، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت و.

نیز فعال بوده و در مسابقات مختلف ملی و بین المللی، حائز رتبه های برتر شده، گفت: بر همین اساس پیشنهاد شد باشگاه مقاومت شهرداری را احیا کرده و در رشته های مختلف در قالب یک باشگاه به صورت رسمی فعالیت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شهرداری مشهد از ورزش پایه

حمایت شهرداری مشهد از ورزش پایه