مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:422022-02-22اقتصادي

کاهش 5 تا 65 درصدی قیمت ها با رصد کالا از مبدا تا مصرف


معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور معتقد است که رصد کالا از تولید تا مصرف به کاهش 5 تا 65 درصدی قیمت در بعضی از کالاها می انجامد.

- عباس تابش در سفر به سمنان و حضور در هجدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان سمنان اظهار کرد: امروز شاهدیم تعامل بی نظیری در بین دستگاه های متولی امر تنظیم بازار کشور به منظور پیشبرد اهداف اقتصادی و امور مرتبط وجود دارد.

وی با اشاره به لزوم برخورد با متخلفین بازار افزود: در بحث تعزیرات هرچه تعداد ارزش پرونده ها را زیاد کرده ولی در نهایت به جریمه برای متخلف تبدیل نشود، تشکیل پرونده بی معنی خواهد شد.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور تصریح کرد: رسیدگی به پرونده ها، وصول رسیدگی و اخذ جرائم، نسبت به برقراری گشت مشترک در اولویت بیشتری قرار دارد.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه این نشست به منظور پرسش و پاسخ برای تولیدکنندگان و شبکه توزیع در خصوص تبیین طرح درج قیمت تولید کالاست تصریح کرد: مبنای این طرح، به عنوان طرح دولت، اجرای ماده 23 سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت معقد است: مردم حق دارند بدانند یک کالا از مبدا تولید و یا واردات تا مصرف، چه مسیرهایی را طی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 تا 65 درصدی قیمت ها با رصد کالا از مبدا تا مصرف

کاهش 5 تا 65 درصدی قیمت ها با رصد کالا از مبدا تا مصرف