مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-22سياسي

احسان قائدی وانانی رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری شد


طی حکمی از سوی محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی، احسان قائدی وانانی رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری شد.

- ، با حکم محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی، احسان قائدی وانانی به عنوان ریاست جدید حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

در متن حکم قائدی که به امضای محمدمهدی دادمان، رییس حوزه هنری رسیده، آمده است: استان چهارمحال و بختیاری از دیر باز به مهد دلاوری های مردمی شهرت دارد که همچون لاله های واژگون، خون غیرت و دلیری در رگ آنان جاری ست.

پاک بازی افسانه گون جوانمردان دین دار و وطن دوست این خطه، از ادوار دوردست تا مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی و تا همین دوران نهضت روح الله (ره) و دفاع مقدس و دفاع از حرم، همواره زبانزد بوده است.

حماسه علی مردان خان و بی بی مریم، نمونه ای است از جان فشانی زنان و مردان این دیار که یاد و منش آنان تا همیشه در دفتر رشادت های ملت ایران درخشان خواهد ماند.

افزون بر این، استان چهارمحال و بختیاری سرزمین استعدادهای فروتن و تأثیرگذار است؛ کیست که منظومه عمان سامانی را بخواند و جانش شیفته هم نشینی هنرمندانه حماسه و عرفان و سوز در این اثر فاخر نشود!؟ خیزش نسل های پیاپی شهیدان و مجاهدان فی سبیل الله و بزرگ مردان فرهنگ و هنر از این استان، گواهی است روشن و صریح بر ظرفیت های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احسان قائدی وانانی رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری شد

احسان قائدی وانانی رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری شد