مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-22اقتصادي

کشف دو مورد جعل علامت استاندارد در فارس


مدیرکل استاندارد فارس از کشف دو مورد جعل علامت استاندارد بر روی محصول بلوک سقفی پلی استایرن در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و روستای کرونی حاشیه شهر شیراز خبر داد.

- مرتضی رهنما سه شنبه سوم اسفند در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر تاکید کرد: محصول بلوک سقفی پلی استایرن و خرپای فلزی تیرچه و تیرچه خرپایی مشمول استاندارد اجباری است.

او افزود: کارشناسان استاندارد ضمن توقیف کالاهای کشف شده اقدامات قانونی لازم برای برخورد با متخلفین را در دستور کار قرار دادند.

مدیرکل استاندارد فارس همچنین از شناسایی یک کارگاه تولیدی خرپای تیرچه و تیرچه خرپایی در شهرک صنعتی ملوسجان خبر داد و افزود: در این کارگاه میزان قابل توجهی خرپای فلزی و تیرچه بدون علامت استاندارد توقیف و اخطار لازم به تولید کننده جهت دریافت استاندارد داده شد.

رهنما، اهمیت بلوک پلی استایرن را در سقف ساختمان ها بسیار حیاتی دانست و گفت: تولید بلوک پلی استایرن باید از مواد اولیه مناسب یعنی گرانول پلی استایرن از نوع کند سوز بوده و محصول تولیدی بتواند آزمون های استاندارد بویژه آزمون تست شعله یا تست کند سوزی و همچنین تست دانسیته برای جلوگیری از کم فروشی و تست مقاومت فشاری و خمشی را با موفقیت طی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دو مورد جعل علامت استاندارد در فارس

کشف دو مورد جعل علامت استاندارد در فارس