مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-22ورزشي

خورشیدی استعفاء داد؛ فدراسیون موافقت کرد


سرپرست تیم ملی فوتبال ایران با برکناری شهاب الدین عزیزی خادم، استعفای خود از این مسئولیت را تقدیم میرشاد ماجدی کرد که سرپرست جدید فدراسیون هم آن را پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران چند روز بعد از برکناری موقت شهاب الدین عزیزی خادم، استعفای خود از دپارتمان تیم های ملی و تیم ملی ایران با به فدراسیون فوتبال اعلام کرد و میرشاد ماجدی، سرپرست این فدراسیون هم آن را پذیرفت.

در متن نامه مجتبی خورشیدی که در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است: از دست و زبان که برآید کز عهده شکرش به درآید به نام خدا دوستان، همکاران، مربیان، اهالی فوتبال و رسانه های محترم ورزشی با سلام و آرزوی پیروزی و سرافرازی برای همگان خداوند بلند مرتبه را شکر و سپاس می گویم که بر بنده منت نهاد مدت 11 ماه به عنوان سرپرست در خدمت تیم ملی فوتبال ایران باشم.

در انجام این ماموریت مهم ، الطاف فراوانی از طرف دوستان نازنین نصیب بنده شد که جای تشکر و قدردانی خالصانه دارد.

البته بدون در نظر گرفتن سوابق اینجانب، انتقادات بسیاری نیز با انتخاب من صورت پذیرفت؛ که باز هم وظیفه خود می دانم از این عزیزان منتقد هم تشکر ویژه ای داشته باشم چراکه انگیزه ام را برای ادامه کار ، جبران نقاط ضعف و اثبات خیلی چیزها فزونی بخشید و همینطوربرایم زمینه تمرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خورشیدی استعفاء داد؛ فدراسیون موافقت کرد

خورشیدی استعفاء داد؛ فدراسیون موافقت کرد