مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-22حوادث

کشف 219 سکه تقلبی با طرح دوره الیمایی در بویین و میاندشت


فرمانده انتظامی شهرستان بویین و میاندشت از کشف 219 قطعه سکه تقلبی با طرح سکه های مربوط به دوره الیمایی خبر داد.

- ، سرهنگ علی مرشد فریدنی اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری فرماندهی انتظامی شهرستان بویین و میاندشت به یک سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 219 قطعه سکه قدیمی کشف شد که در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان مربوطه مشخص شد همه آنها تقلبی و با طرح دوره الیمایی ساخته شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت ادامه داد: در بازجویی های به عمل آمده مشخص شد این افراد قصد داشتند سکه های تقلبی را به جای سکه اصلی بفروشند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این افراد قبل از معامله یک سکه یا قطعه ای از یک سکه را که اصل است به خریدار تحویل و پس از اینکه اصالت آن مشخص شد، سکه های تقلبی به خریدار تحویل می دهند.

سرهنگ علی مرشد فریدنی با اشاره به اینکه هر گونه خرید و فروش سکه های قدیمی جرم است بیان داشت: شهروندان عزیز فریب اینگونه افراد را که گاهی با ارسال پیامک هایی مانند اینکه من یک چوپانم و در صحرا تعدادی سکه پیداکرده ام و شماره شما را گرفتم که برایم بفروشید یا دیگر پیامک های اینگونه را نخورند و در اسرع وقت موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 219 سکه تقلبی با طرح دوره الیمایی در بویین و میاندشت

کشف 219 سکه تقلبی با طرح دوره الیمایی در بویین و میاندشت