مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-22سياسي

تشریح جزییات بودجه شهرداری تهران/ بودجه سال 1400 واقعی نبود


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشریح جزییات بودجه شهرداری تهران در سال 1401 بر ضرورت توجه به پروژه های توسعه محله ای تاکید کرد.

- به گزارش، کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به منظور تشریح جزییات بودجه 1401 شهرداری تهران و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشست خبری برگزار کرد.

محمد آخوندی در ابتدای این نشست خبری گفت: از زمانی که شورای ششم با تکیه بر رأی مردم امور شهر را بر عهده گرفت، گزارش هایی به صورت ماهانه به دست ما رسید که حکایت از عدم واقعی بودن بودجه 1400 شهرداری تهران داشت.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش ها تحقق درآمد 48 هزار و 800 میلیاردی قابل تحقق نبود.

ما دیدم که این پیش بینی ها با توجه به لایحه اصلاحی بودجه درست بوده و شهرداری درخواست کاهش بودجه و قرار گرفتن آن بر روی عدد 37 هزار میلیارد را داشت.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: شهرداری تهران با توجه به برنامه های پیش روی در سال 1401 بودجه 56 هزار و 800 میلیاردی را به شورا ارائه دادند.

پس از ارائه این لایحه کمیسیون برنامه و بودجه و دیگر کمیسیون های تخصصی جلسات متعددی را در حوزه درآمدی برگزار کردند که نهایتاً رقم بودجه در سال 1401 در صحن شورای شهر تهران به عدد 50 هزار میلیارد تومان رسید؛ لذا پس از نهایی شدن این رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات بودجه شهرداری تهران/ بودجه سال 1400 واقعی نبود

تشریح جزییات بودجه شهرداری تهران/ بودجه سال 1400 واقعی نبود