مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:272022-02-22حوادث

15 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در کلاردشت رفع تصرف شد


فرمانده انتظامی مازندران از رفع تصرف 15 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در شهرستان کلاردشت از چنگ زمینخواران خبر داد.

- ، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و در پی تغییر کاربری غیر قانونی زمین های زراعی و کشاورزی در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، زمین های کشاورزی که با تغییر کاربری غیرمجاز از سوی افراد سودجو اقدام به دیوارکشی شده بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پس از هماهنگی های قضایی در عملیاتی ضربتی واحدهای ساختمانی ایجاد شده و حصار کشی ها تخریب شد، تصریح کرد: این اراضی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان کلاردشت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش زمین های رهاسازی شده 450 میلیارد ریال برآورد شد، اظهار داشت: در این ارتباط 2 متهم به تغییر کاربری غیرقانونی زمین های کشاورزی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد، خاطرنشان کرد: زمین خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در کلاردشت رفع تصرف شد

15 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در کلاردشت رفع تصرف شد