مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-22پزشكي

قراردادهای یک طرفه در کهگیلویه و بویراحمد/پیمانکارانی که عامل تجمع و اعتراض اند


در سال های اخیر بیشتر نیروهای شرکتی در ادارات و دستگاه های مختلف از آبداران گرفته تا نیروهای بهداشت و درمان و پاکبانان شهرداری ها نسبت به چنین وضعیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اعتراض داشته و تجمعات زیادی تاکنون برپا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کارگران شهرداری یاسوج دوباره به وضعیت پرداخت حقوق های خود اعتراض کردند تا نشان داده شود که چنین اعتراضاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد پایانی ندارد.

متاسفانه در سال های اخیر بیشتر نیروهای شرکتی در ادارات و دستگاه های مختلف از آبداران گرفته تا نیروهای بهداشت و درمان و پاکبانان شهرداری ها نسبت به چنین وضعیتی در استان اعتراض داشته و تجمعات زیادی تاکنون برپا کرده اند.

دلیل چنین وضعیتی در استان به پیمانکارانی برمی گردد که با حداقل صلاحیت ها برای برون سپاری کارها و خدمات انتخاب می شوند و قراردادهای سست و خالی از تعهد با کارگران بی نوا می بندند که عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز به آن اشاره می کند.

عطا ءالله دانشی می گوید: قرارداد پیمانکاران با نیروهای شهرداری یک طرفه است بدون اعمال نظر کارگر و همچنین قوانین اداره کار قرارداد یک طرفه با کارگر می بندند و همین موجب مشکلات زیاد برای کارگران شده که امیدواریم اصلاح صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای یک طرفه در کهگیلویه و بویراحمد/پیمانکارانی که عامل تجمع و اعتراض اند

قراردادهای یک طرفه در کهگیلویه و بویراحمد/پیمانکارانی که عامل تجمع و اعتراض اند