مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:422022-02-22پزشكي

بستری 517 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به شمار مبتلایان کرونا در گلستان گفت: در حال حاضر 517 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

- سعید گل فیروزی با اشاره به روند کاهشی مبتلایان کرونا در استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه روند ابتلا به کرونا در استان گلستان رو به کاهش است و شمار بیماران بستری در مراکز درمانی استان به 517 نفر رسید از این تعداد 97 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند و 40 نفر به دلیل وخامت حال و برای تنفس بهتر از دستگاه اکسیژن ساز استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه از 14 شهرستان استان گلستان 12 شهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، افزود: در حال حاضر شهرستان های گرگان، علی آبادکتول، بندرگز، کلاله، کردکوی، بندرترکمن، گمیشان، آق قلا، آزادشهر، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند و رامیان و گنبدکاووس دو شهر با وضعیت نارنجی کرونایی در گلستان هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی حفظ فاصله اجتماعی و تکمیل هر سه دوز واکسن کرونا تاکید کرد و متذکر شد: ویروس کرونا به ویژه سویه امیکرون قابلیت سرایت بالایی دارد افرادی که واکسن کرونا را تکمیل کنند در برابر این ویروس ایمنی بیشتری خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 517 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان

بستری 517 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان