مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:422022-02-22بين الملل

رهبر گروه تحریر الشام در حال توسعه امپراتوری خود در شمال سوریه


تلاش های رهبر گروه تحریرالشام برای توسعه دایره نفوذش در شمال سوریه و تحمیل خود به عنوان تنها رهبر در آنجا تنها به جذب هم پیمانان آنکارا در گروه های شبه نظامی و نزدیک شدن به آمریکا با ارائه اطلاعات مورد نیاز عملیات هایش محدود نبوده و شامل تلاش برای تقویت .

- رهبر گروه تحریر الشام در حال توسعه "امپراتوری" خود در شمال سوریه تلاش های رهبر گروه تحریرالشام برای توسعه دایره نفوذش در شمال سوریه و تحمیل خود به عنوان تنها رهبر در آنجا تنها به جذب هم پیمانان آنکارا در گروه های شبه نظامی و نزدیک شدن به آمریکا با ارائه اطلاعات مورد نیاز عملیات هایش محدود نبوده و شامل تلاش برای تقویت شبکه اقتصادی ویژه ای می شوند که در طول سال های گذشته ان را ایجاد کرده و میلیون ها دلار برای آن به ارمغان آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الاخبار چاپ لبنان، ابومحمد الجولانی، رهبر گروه تحریرالشام (جبهه النصره سابق) هیچ راهکاری برای توسعه دایره نفوذ و کنترل خود در شمال سوریه ندارد و در حال حاضر از شرایط آشوب زده ای که در مناطق تحت نفوذ گروه های وابسته به ترکیه وجود دارد، استفاده می کند.

در این چارچوب برخی منابع محلی در ادلب به الاخبار گفتند: الجولانی اوایل ماه جاری میلادی به مناطق واقع در حدفاصل اراضی تحت کنترل خود و اراضی اشغال شده توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر گروه تحریر الشام در حال توسعه امپراتوری خود در شمال سوریه

رهبر گروه تحریر الشام در حال توسعه امپراتوری خود در شمال سوریه