مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:522022-02-22اقتصادي

سه راهی خمین بیشترین آمار تصادفات را دارد


معاون عمرانی استانداری مرکزی گفت: بر اساس آمار شورای ترافیک و پلیس میدان سه راهی خمین و میدان امام حسین(ع) بیشترین آمار تصادفات استان مرکزی را به خود اختصاص داده اند که ما معتقد به اجرای هرچه سریع تر این طرح هستیم.

- مهدی زندیه وکیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به مطلب منتشر شده با عنوان حراج جان در جاده ها/ بازی با جان مردم با انجام پروژه های بدون مطالعه در خبرگزاری فارس در اول اسفندماه جاری اظهار کرد: بر اساس آمار شورای ترافیک و پلیس میدان سه راهی خمین و میدان امام حسین(ع) بیشترین آمار تصادفات استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: این نقاط پرحادثه ترین نقاط استان هستند که شهرداری باید هرچه سریع تر این طرح را تکمیل و به مرحله اجرا درآورند، ما اصرار به اجرای هرچه سریع تر این طرح داریم.

معاون عمرانی استانداری مرکزی گفت: برخی از اعضای شورا می گویند اجرای این طرح توجیه اقتصادی ندارد، ما می گوییم هرچه سریع تر باید اجرا و تکمیل شود.

زندیه وکیلی بیان داشت: دخالت اعضای شورا در امور اجرایی خلاف است، دخالت افراد فاقد مسئولیت در مباحث اجرایی تخلف است و مسلما این تخلفات تبعات خاص خود را دارد، ضمن اینکه سخنانی که در بازدید هفته گذشته از سه راهی خمین مطرح شد در خصوص  طرح میدان امام حسین بود و آنگونه که عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه راهی خمین بیشترین آمار تصادفات را دارد

سه راهی خمین بیشترین آمار تصادفات را دارد